اشتبــاه
درباره وبلاگ


به کلوپ عشق خوش آمدید...... Id:>> djaligtor_project@yahoo.com ♥♥♥ http://2thLoveClub.Blogfa.com ♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥♥♥ مــن کیـــَم؟؟؟ کسـی میـدونـه؟؟؟ مــن همون دیـوونـه ایـَم که هیچ وقـت عـوض نمیشـه... همـونـی که همـه باهـاش خوشـحالن امـا کسـی باهـاش نمـی مـونـه... همـونی که هـِق هـِق همـه رو به جـون و دل گــوش میده امـاخـودش بُغضـاش رو زیر بالـش میـترکـونـه... همـونـی که همه فک میکنن سخته...سنگه اما با هر تلنگر میشـکنـه.. همـونـی که مواظـبه کسـی ناراحـت نشـه اما همـه ناراحتـش میـکنن... همـونـی که تکـیه گاه خوبیه اما واسش تکیـه گاهـی نیست..جـــز خُــــداش.. همونی که کـُـلی حرف داره اماهمیشه ســـاکــته... آره مـــن همــونــم !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 251
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 223729
تعداد مطالب : 278
تعداد نظرات : 248
تعداد آنلاین : 1

Flag Counter


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کلوپ عشق
شعر و متن عاشقانه.دلنوشته.داستان عاشقانه.فال و طالع بینی.روانشناسی.دانستنی های روابط عاشقانه.دانلود رمان عاشقانه




تموم زندگیـم رو به پاش ریختـم ،برای داشتنش همه کار کردم ،به هر آب و آتیشی زدم، از همه چیزم گذشتـم .

برای اینکه داشته باشمش پل های پشت سرم رو خـراب کردم .

باخودم می گفتم اونم داره از همه چیزش می گـذره، اونم به خاطر من خیلی سختی کشیده، به خاطر مـن از همه چیزش گذشته و با همین فکر ها تموم مشکلاتم رو راحت حل می کردم و با همه چیز کنار می اومدم.

حالا که ماه ها از اون موضوع می گذره دارم فکر می کنم واقعا اون از چه چیزش برای مـن گذشت؟

نه به خاطر مـن پل ها شو خراب کرد نه خودشو به آب و آتیش زد، هر کاری کرد به خاطر خودش بود نه مـن ، فقط این وسط من همه چیزم رو از دست دادم عمرم رو ، بهترین روزهای جوونیمـو ، موقعیت های مناسبمو ولی یه تجربه خیلی خوبی که بدست آوردم این بود که به هر کسی دل نبنـدم و به هیچ کس اعتمـاد نکنـم ولی دیگــه...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت2:41---3 بهمن 1391
سلام خوبی؟ من اومدم سر زدم خواستی به منم سر بزنم ممنون.راستی خواستی لینکم کن

ستایش
ساعت2:36---3 بهمن 1391
سلام عزیزم
وب خوبی داری من وبت را پسندیدم دلم میخواد ادرست را تو سایت من ثبت کنی یه سری به من بزنم
منتظرتم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: