سازی از عشق,نت هایی از تنهایی...
درباره وبلاگ


به کلوپ عشق خوش آمدید...... Id:>> djaligtor_project@yahoo.com ♥♥♥ http://2thLoveClub.Blogfa.com ♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥♥♥ مــن کیـــَم؟؟؟ کسـی میـدونـه؟؟؟ مــن همون دیـوونـه ایـَم که هیچ وقـت عـوض نمیشـه... همـونـی که همـه باهـاش خوشـحالن امـا کسـی باهـاش نمـی مـونـه... همـونی که هـِق هـِق همـه رو به جـون و دل گــوش میده امـاخـودش بُغضـاش رو زیر بالـش میـترکـونـه... همـونـی که همه فک میکنن سخته...سنگه اما با هر تلنگر میشـکنـه.. همـونـی که مواظـبه کسـی ناراحـت نشـه اما همـه ناراحتـش میـکنن... همـونـی که تکـیه گاه خوبیه اما واسش تکیـه گاهـی نیست..جـــز خُــــداش.. همونی که کـُـلی حرف داره اماهمیشه ســـاکــته... آره مـــن همــونــم !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 223653
تعداد مطالب : 278
تعداد نظرات : 248
تعداد آنلاین : 1

Flag Counter


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کلوپ عشق
شعر و متن عاشقانه.دلنوشته.داستان عاشقانه.فال و طالع بینی.روانشناسی.دانستنی های روابط عاشقانه.دانلود رمان عاشقانه




دل رو به دریا زدم
اما دریا دلم رو زد

پا توی این دنیا گذاشتم
اما دنیا منو زیر پا گذاشت

با آدمای این دنیا راه اومدم
اما آدماش از من گذشتن

با این زمونه کنار اومدم
اما زمونه منو از کنار خودش روند

با عشقم که تموم جونم بود سوختم وساختم
اما عشقم منو نابود کرد و سوزوند

دوست دارم نه تو این دنیا باشم که با کسی بسازم
دوست دارم توی این دنیا باشم و زندگیمو رو بسازم

اما نه میتونم که از این دنیا برم
نه میتونم توی این دنیا با این آدما زندگیم رو بسازم


دلم میخواد توی خلوت تنهاییم خودم باشم و خدا

ای کاش خدا بتونه منو بسازه
کنارم باشه
با من بسازه

دلم یه دنیا یاد خدا
تنهایی خدایی
با کلی حس قشنگ عاشقانه
میخواد

دلم یک نت زیبا
با گیتاری که همیشه عاشقانه ها رو برای خدایم بنوازم

سازی از عشق
نت هایی از تنهایی

با ریتم عاشقانه برای این دل تنهام بنوازم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

...
ساعت12:56---22 فروردين 1392
سلام . خوبی؟
ببخشید ولی انقدر وبلاگت خوب بود که بدون اجازت لینکت کردم.
راستی ممنون میشم اگه با نظرت تو طراحی وبم کمکم کنی
اگه دوست داشتی خیلی خوب میشه تو هم لینکم کنی
لبات خندون باشه همیشه
فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:سازی از عشق,نت هایی از تنهایی, :: 10:6 :: نويسنده : Majid1991