با پاسخ به 20 سوال به سرما خوردگی روحی خود پی ببرید
درباره وبلاگ


به کلوپ عشق خوش آمدید...... Id:>> djaligtor_project@yahoo.com ♥♥♥ http://2thLoveClub.Blogfa.com ♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥●•٠·˙♥♥♥ مــن کیـــَم؟؟؟ کسـی میـدونـه؟؟؟ مــن همون دیـوونـه ایـَم که هیچ وقـت عـوض نمیشـه... همـونـی که همـه باهـاش خوشـحالن امـا کسـی باهـاش نمـی مـونـه... همـونی که هـِق هـِق همـه رو به جـون و دل گــوش میده امـاخـودش بُغضـاش رو زیر بالـش میـترکـونـه... همـونـی که همه فک میکنن سخته...سنگه اما با هر تلنگر میشـکنـه.. همـونـی که مواظـبه کسـی ناراحـت نشـه اما همـه ناراحتـش میـکنن... همـونـی که تکـیه گاه خوبیه اما واسش تکیـه گاهـی نیست..جـــز خُــــداش.. همونی که کـُـلی حرف داره اماهمیشه ســـاکــته... آره مـــن همــونــم !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 327
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 223805
تعداد مطالب : 278
تعداد نظرات : 248
تعداد آنلاین : 1

Flag Counter


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کلوپ عشق
شعر و متن عاشقانه.دلنوشته.داستان عاشقانه.فال و طالع بینی.روانشناسی.دانستنی های روابط عاشقانه.دانلود رمان عاشقانه




اگر به 10 تا 15 سؤال مانند كلید پاسخ دهید به شما توصیه می‌شود كه در مورد علائق‌تان و نشانه‌های افسردگی بیشتر مطالعه كنید و آنها را سرسری نگیرید و به آنها توجه نشان دهید.

 

اگر به 5 تا 10 سؤال مانند كلید پاسخ دهید، یعنی علائم خفیفی از افسردگی دارید كه با توجه به آنها و تغییر یكسری عادات و ایجاد انگیزه و شادی در كارهای روزانه خود از آنها رهایی پیدا می‌كنید.

 

اگر به صفر تا 5 سؤال مانند كلید پاسخ دهید، می‌توانید به زندگی خود با آرامش و راحتی ادامه دهید چون به هرحال یكسری از علائم در طول روز و هفته به دلیل رودرروشدن با مسائل زندگی بروز می‌كند.

 

به خودتان كمك كنید

اگر فكر می‌كنید روح‌تان سرما خورده است، می‌توانید به روش‌های زیر با آن مبارزه كنید:

یكی از كارهای بسیار مهم این است كه در ساعت معینی از خواب بیدار شوید. داشتن نظم به كاركرد طبیعی بدن شما كمك می‌كند كه احساس بهتری داشته باشید.

فعال باشید و اكسیژن به میزان كافی جذب كنید. در طول روز، انجام ورزش ملایم به خصوص در موقع صبح و بیدار شدن از خواب به مدت 15 تا 20 دقیقه بسیار به سرزندگی شما كمك می‌كند.

نور مناسب به بهتر شدن كاركرد بدنتان كمك می‌كند. سعی كنید در محیط زندگی یا كارتان از نور مطلوب و مورد دلخواه‌تان استفاده كنید و تا جای ممكن از تاریكی و نور بسیار كم بپرهیزید.

سعی كنید مشكلی كه موجب آزارتان می‌شود را پیدا كنید و در مورد آن با روانشناس صحبت كنید یا در مواقع غیرضروری با یك دوست معتمد یا یكی از نزدیكان‌تان در مورد آن حرف بزنید.

كار و مشغله روزانه‌تان را در حد توانتان تنظیم كنید.

به كار یا سرگرمی‌ای كه علاقه دارید چند ساعت در طول روز بپردازید.

سعی كنید در مواقع مواجهه با مشكل یا استرس روزانه اعتمادبه‌نفس خود را از دست ندهید و آن را تقویت كنید.

سعی كنید از حافظه‌تان استفاده كنید و تمركز خود را بالا ببرید. كتاب یا مطالب مورد علاقه‌تان را در طول روز مطالعه كنید.

به موسیقی شادی كه از آن لذت می‌برید و باعث تغییر روحیه‌تان می‌شود، گوش دهید.

اگر اهل نوشتن هستید، دلایل افسردگی خود را بنویسید. هرگاه از طریق نوشتن آنچه در دل دارید را مطرح كنید، آرامش می‌یابید زیرا در این صورت افكار شما و آنچه موجب افسردگی‌تان شده است تا حدی آشكار می‌شود و شما از دلایل درون خود كه شاید تاكنون به آن پی نبرده‌اید، آگاه می‌شوید.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: